skolan.

  2012-01-11 / 09:28:48 / Allmänt /
Sitter i skolan och hade nyss svenska och vi kollade på seven. Seriöst, den filmen är så sjukt bra på ett sjukt och galet bisarrt sätt, skräckblandad förtjusnign kan man ju också kalla det om man vill vara sådan. Senare blir det engelska, med en ny lärare. Jag vill inte.. Har haft världens bästa lärare i hela världen hela 1an, så ska hon ha barn. Okej, jag inte en enda aning om hur den nya läraren är men får hoppas på det bästa. Det blir säkert bra ändå! Sen ska jag till min pojke men innan det ska vi hämta min telefon som vart på lagning i 20 år. Jag har saknat den, mycket.
Bloggar senare, punkt 2 på listan höhö! Och Linnea hälsar, om ni undrar.
Sjukt gammal bild på mig och Linnea, hon kommer hata mig <3


Sannie

Va med i min tävling då du kan vinna ett portätt som jag ritar av till vinnaren :)



http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Trolol :D

2012-01-11 @ 12:32:29
URL: http://sannies.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious