dag 2

  2012-01-11 / 21:47:32 / Allmänt /
Ja.. vad ska man säga? Min famil, den är inte stor för vi är bara 3 pers. Jag, mor och far. Och katterna, så
1 katt+1 katt=1 hel familjemedlem, right? Så 4 är vi från och med nu. Vad ska jag säga mer nu då? För jag har seriöst ingen aning. Lixom, vad ska jag skriva om mina päron när dom kommer på the great list i morgon? Det får väl ordna sig.
Anyhow, kom hem från el Roberto (jupp, det heter han nu) för någon timme sedan och nu sitter jag och slökollar på tv med mina päron. Jag är trött men sova får jag göra sen, här ska göras skolarbete! Jag är duktig, ja.
Hejsan bildbrist. Och detta ska jag kalla en fotoblogg, kan inte säga att den lever upp till sitt namn.



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious