dag 1 - bild på mig och 10 fakta

  2012-01-10 / 20:00:08 / Allmänt /
Ska ju då skriva 10 fakta om mig, coolt. Tänker dock inte skriva sånt tråkigt som "jag bor här, är 56 år" utan mer allmänna grejor typ!
  • Jag valde en bild på när jag ler för det gör jag typ alltid.
  • Jag har väldigt lätt att dömma folk efter hur jag tror att dom är, utan att känna dom. (Har dock rätt ganska ofta, ehehehhee)
  • Förut hatade jag att träna eller överhuvudtaget att röra på mig. Nu har min kära pojkvän utnämnt mig till träningsnarkoman.
  • Jag äääälskar kläder. Speciellt koftor.
  • Jag älskar även smink. Tycker det är sjukt kul att hålla på att kleta och blanda en massa färger. Skulle behöva en sminkdocka precis som jag hade när jag var liten.
  • Jag är dödligt ego.
  • Jag hatar mörker. Galet mörkrädd. Den enda gången jag inte ligger och lyssnar efter ljud eller tror att någon står och kollar på mig när jag sover är när jag har Robert bredvid mig.
  • Jag lyssnar på typ precis all musik (förutom hiphop eller rnb, sånt grejs iallafall, blöh) från In flames till Those dancing days.
  • Jag har spelat gitarr sen jag gick i 4an.
  • Hade jag kunnat (det vill säga, hade jag varit rik,  kunnat bo själv utan någon annan förutom katten) hade jag flyttat till London så fort jag slutat 3an, LONDOOOOOON <333333333



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious