frukost

  2011-11-02 / 12:22:36 / Allmänt /
Åt upp min liiite sena frukost för en liten stund sen men sitter kvar i köket och läser lite bloggar och har det allmänt gosigt i Roberts tröja som jag ninjat (och förövrigt typ bor i). Radion står på bakom mig och spelar den sämsta remixen på "Set fire to the rain" Dör lite och fly köket till spegeln för att klura ut hur jag ska sminka mig på fredag efter som att min top notch outfit-plan gick i kras. Självklart så fanns inte klänningshelvetet så jag fick ett smärrre bryt tills jag hittade min räddning inne på JC! Kärlek till dom som hade min räddning, i XXS! Ååååh jag älskar er, den satt perfekt! Ska bara handla där from now on.. Typ.. Nu blir det spegeln!



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious