födelsedag

  2011-11-17 / 22:18:24 / Allmänt /
Idag har jag fyllt år! Jupp, grattis till mig!!!!! Fick nog allt jag önskat mig, as niiice! Super söt prickig klänning, lite 50's känsla på den, och dödligt snygg rutig skjorta, båda från MQ, en tekanna till mitt extrema tedrickande, super coolt halsband, lite sminkgrejs, dödligt coola pyjamasbyxor (rutiga, ehehee) och 5 st analoga kameror från mormor och morfar! Ääääälskar analoga kameror! Dock så hade alla dom kamerorna bara gått på några kronor i och med att min kära morfar köpt dom på auktion så jag skulle få något mer på söndag när jag har kalas! Fick även världens finaste halsband från min underbara pojkvän! Suuuuper gölligt! (Finns med på den snygga bilden där nere, hehehee) Dagen har vart top notch! I morgon blir det nationella engelska (jaaaa!) och sen blir det bio med min underbaring! Lite födelsedagspresent där med!




Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious