ritar

  2012-01-08 / 23:33:50 / Allmänt /
Har suttit och pletat lite med en bild jag ska slänga in i illustrator och greja med! Kan inte på långa vägar säga att jag är vidare bra på att rita på papper men i datorn är det en annan femma, enligt mig i alla fall. Så det blir skanna in bilden i datorn och fortsätta med på den med ritplattan i morgon. I övrigt så ska jag fota med tjejerna -Anni i morgon (varför ska du inte med ditt äckel?) så det blir ett trevligt sätt att av sluta lovet på! När jag kommit hem från vårat lilla photo shoot, ska jag käka lite och sen sticka och träna med min far, grymt taggad! Verkligen kul att se när man gör framsteg, tar nu mera 20 kilo i benpress (ja, alla kanske inte tycker att det är mycket men det är hälften av min vikt, ska ju självklart satsa på att ta min egen vikt, coolt, eheheee) vilket jag tycker är ett framsteg med tanke på vad jag började med! Beach 2012, here i come (märk min extrema sarkasm)
Pözzzz bloggen
På något vänster får photobooth huvudet att se gigantiskt ut, vilket det inte är, bara lite. (Feel free att skratta åt mina rit-kunskaper)


Äcklet

En annan är ute och förbereder min framtida roll som chaufför. Så fuck you :>

2012-01-09 @ 23:21:36
malin

hahahhaa, vi ska ut och åka!!!! ska du inte kommentera hur fin min bild va också eller?!

2012-01-09 @ 23:43:13

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious