astronaut

  2011-10-31 / 00:30:58 / Allmänt /
Ligger och lyssnar på min goslista på spotify (HEJENMASSAMYS/SOVMUSIKMUSIKTYP för övrigt) och har det allmänt gosigt. Kan säga från början att detta kommer nog bli ett ganska långt inlägg. Liten varning typ. Veckan som gått har varit helt okej faktiskt, sovit med min underbara pojkvän sen i torsdags, vi åkte hem till mig igår så åkte han hem till sig idag. Ungen ska jobba hela lovet så vi träffas inte för än i skolan igen. Buhuhuhu men jag får försöka klara mig.Lär ju sakna honom, det är ju verkligen ett som är säkert! I torsdags var det filmkväll i skolan, estetisarna i aulan kollade film och hade det allmänt trevligt, gosigos liksom! I veckan som kommer har jag något att göra typ varje dag, känns niiice! I morgon ska jag baka med mor min, tisdag bowla med tösera, onsdag, göteborg och shoppa med Anni och hopefully Johanna, torsdag .. ööh .. ah.. fredag, kalasa för för kung och fosterland! (ett av dom uttrycken jag hatar mest..) Inte en aning om vad som händer i helgen dock.. Det löser la sig! Grymt taggad inför onsdagens shopping! Hittat en galet anygg klänning på Veromoda som SKA bli min. Svart eller kornblå med en bar axel och trekvartsärm på andra.. Så galet snygg! Får hoppas att dom som handlat innan mig bara haft storlek S-XL och inte XS.. Måste ha den! Annars får jag väl kolla efter annat. Vilket jag dock inte har några som helst planer på. Men men, den klänningen, sotade ögon, mittbena + rött läppstiftt blir min party outfit på fredag och den lär bli top notch! Dock halloween tema men jag är inte direkt vidare mycket för sånt.. Plus att jag orkar aldrig  komma på något att "va" så ah.. (Latmazzzzzk) Nu ska jag fortsätta lyssna på min gosiga musik och klura på hur jag ska fylla ut min torsdag.. Kommer säkert bara sitta och hata den för att den är tråkig.. What ever! Pusselipuss och godnatt!



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious