trött

  2011-11-22 / 23:49:56 / Allmänt /
Cool som jag är var jag på In flames i lördags! Sååå bäst! Tror dock dom va lite bättre 09.. (va de 09..? om det inte var så är det nu) Men fortfarande super! Helgen i övrigt va allmänt super faktiskt! Kalas på söndagen med farmor, mormor, morfar och Robert! Sen sov den pluttisen hos mi och gosade tills måndag när det va dags för skola! lNu sitter jag och chillar galet i min säng! Kom hem från skolan och va sjuuuukt trött, typ dog, checka feber för jag mådde inge vidare och självklart så va jag varmare än jag borde. LOVEY! Nationella på detta i morgon också. Hade jag inte haft nationella hade jag vart hemma, men nu faller det sig så obra att det är i engelska och jag vill veeeerkligen inte missa i det.. Måste ha mgv, måsta ha mvg.. Men går ju då bara till 10:30 så det får funka! Sen blir det väl hem och gosa ner sig under täcket och dricka te! OCH sovmorgon på fredag!!! Alla duktiga elever som va på DLG open på kvällen år skippa rörligbildlektionen och sova! Min lycka är gjord! Men, kanske ska sova lite nu! Ska försöka göra mer än bara 1 inlägg i veckan.. Seriöst bloggande va det här! KÖZZZZ!
Jag innan In flames. Bara för att jag va väldigt snygg då. Ehehehee



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious