lövly

  2011-11-13 / 21:44:21 / Allmänt /
Denna veckan har vart bra, helt okej actually, nästa lär dock bli bättre! Nationella prov i engelska (jag äääälskar engelska, inklusive nationella. Dock endast i det ämnet.. eheheheee) öppethus-dag i skolan, showa vårat dunderbra program, x-dag med baaara foto hela dagen och även fylla år! På x-dagen. Kunde vart ledig.. men neeeej då, då ska man ha lektioner! För att våran kära schemaläggare inte kunde ge oss fulla timmar foto när schemat tilleverkades. Kärlek till honom <3 Ne men annars lär veckan bli top notch! Men men, i helgen har jag vart hos min kära pöjk och bara gosat. Tjockade oss och beställe mat igår, gos, jag köpte thai (oj sikken skräll) ochpöjken tog pizza (för den som vill veta) Bra helg, bra helg! ps. jag ska på in flames. vill bara göra er lite avundsjuka.
Chillar galet och kollar åt ett annat håll, jag är cool!



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious