seriöst

  2012-01-02 / 23:39:22 / Allmänt /
Asså, vad är det med alla små fjortisar (ja, även ni i min ålder) som lägger upp bilderna från tex alla nyårsfester som ni nu varit på och TRYCKER UPP flaskan/burken what ever ni nu har spriten i mitt i kameran så det heeeelt säkert kommer med på bild. Varför? Vill ni att alla ska se att ni dricker xcide och är tuffa? I don't giva a fuck om man dricker, alla gör det, men asså, vad är grejen med att va med på en bild och stå med sina små kompisar, posa, och hålla fram flaska riktigt så man ser vad det är för något ni dricker, vilken färg det har, vilka siffror sträckkoden innehålleroch varför inte så man kan se utgångsdatumet också? Jag avlider lite, töntigt? Ja. Cred till alla som kan dricka utan att vara med på fjortisbilder, jag älskar er <3
Ja, jag låter som världens moralkörring men nu får det va så!



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious