note to self

  2011-10-10 / 01:09:32 / Allmänt /
Skype, för sent, som vanligt. Jag är inte bra på att sova. Jag orkar inte sova, kommer inte kunna sova, borde sova. Är bara bra på att sova när jag egentligen inte ska sova och borde göra göra andra grejer. Nu sitter jag och gör sånt jag inte borde. Jag är duktig, som vanligt. Och är lika obotligt smart som vanligt. Gud, asså ja.. Snälla lixom. Borde lära mig någon gång kan man tycka. Dock så verkar det gå precis åt fel håll. Så ah, jag behövde skriva lite i bloggen kände jag. Bara för att. Jag kommer inte vara bra på att blogga, det kan jag säga redan nu. Varje blogg jag haft har bara gått utför tills det gått flera månader mellan varje inlägg tills jag tagit bort hela skiten. Får se hur länge detta håller. Nice.
Skola i morgon och jag kommer vara allmänt trött, tvär, jobbig, irriterad, och allmänt off. Det kan jag säga redan nu. Antar att det trötta är det som utlöser det hela. Det lär bli en skit dag. Får skylla mig själv.
God natt

Bjuder på en läggahuvudetpåsneochförsökasesnyggut-bild.



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious