chillar. galet.

  2011-11-27 / 01:07:51 / Allmänt /
Sitter i sängen. Vilket jag alltid gör när jag bloggar dock.. Pratar med en pojkvän på skype, pratar med en bäztiz vid namn Anni på facebook, jag är galet upptagen asså! Sov hos min pluttis igår eller.. förrgår.. fredag iaf tills idag/igår! Goseligosade osv! Sen så hade jag kalas med mina små kusinisar (okej.. dom är inte så små längre.. *gråter som en mamma som ser sina barn åka iväg i skolbussen första gången*) och lite sådära. I morgon ska jag ha, vad jag har döpt det till, en juldag med mig kära mor! Vi ska baka papparkakor, lussekattisar, (ja, katter heter kattisar, inget annat.) göra såna coola apelsiner och lyssna sönder den bästa julskivan ever made! Various Artists – Phil Spector's Christmas Album Ja, det blev en ful länk, lev med det! Dock så finns dom bästa låtarna med så det gör inget! Lyssna! You know you want to!



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious