beastly

  2011-12-12 / 00:16:49 / Allmänt /
Har precis kollat på Beastly! Låg och zappade mellan alla kanaler och BAM så var den där på canal+ emotion! När jag såg namnet kom jag på att jag sett trailern för över ett helt år sen och äntligen har jag sett den! Den är som en mordern version på Skönheten och Odjuret och en sjuuuuk feelgood film. Kan inte säga annat att jag är helt otroliggt förälskad i den! Tror inte jag sett en så bra film på länge! Dock så är filmen en riktig kliché rakt igenom men så sjukt underbar. Var nästan rädd för att det skuööe vara en riktig snyftfilm (the bad way) men som tur var så hade jag helt fel.
Anyway, ska skriva ett utav mina långa söndagsinlägg om hur veckan vart och vad som kommer nästa vecka! (Standardnär jag väl får för mig att skriva kan vara kul)
Såååå, denna veckan har varit annorlunda. Varför? Den har det, helt enkelt. Helgen var riktigt bra dock. Åkte till Anni och hennes familla med min familla och åt mat och tjötade! Blev även tvingad att kolla på idol. Jag kände smärta. Inte kollat ett enda avsnitt med anledningen att jag hatar idol. Hela konceptet känns fake helt enkelt. På lördagen blev det firande av min mor som fyllde 39. That's right mor. Jag nämnde din ålder. Inte för att hon läser min blogg vad jag vet så hon lär väl inte lida, ehehehehe. Efter det begav jag mig till min kära pojkvän och Max (aka: super duper mega dunder hamster) och va där tills idag.eftermiddag. Då var det kalas igen och denna gången för min lilla kusin Miranda som fyller 9 idag/ i morgon, beroende hur man ser det.
Nästa vecka blir nog bra. Bara allmänt sådära! Plus att är julafton veckan efter det! Nästa vecka ska jag börja träna med min far! Yeah, you heard me. Jag ska börja träna med min kära far som tränar styrkelyft. Han ska slänga ihop ett program åt mig som jag ska få köra så detta blir la super! (Den som skrattar får stryk om ca 6 månader när jag blivit dunderstark)
Ni får ingen bild. För jag har ingen kul just nu.


Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-18 @ 12:03:57
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-18 @ 12:03:57
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious